Gezentinin Dünyası :)

Where The Hell is Ugur ? :) Slideshow: Ugur’s trip to 23 cities including and Paris was created with TripAdvisor TripWow!

30 Haziran 2012 Cumartesi

Herkese Merhabaa !!




İşte sonunda burdayım..Hep özendiğim ama bir türlü vakit bulamayıp-birazda üşengeçliğimden tabi :) - açamadığım blog sitemi oluşturdum.


Her insanın bir hayali vardır bu dünyada..Herkes ne kadar herkes hayatını bir şekilde yaşamaya çalışsada ,o rutin işleyiş devam etmek zorunda olsa bile içinde bir yerlerde gizli saklı kalmış heyecanları,pişmanlıkları,özlemleri vardır elbet.Benimki de böyle bir heyecan işte.Gezmeyi,yeni yerler görmeyi,yeni insanları tanımayı her şeyden çok seviyorum.Küçükken hani sorarlardı ya bize
+Büyüyünce ne olacaksın bakalım sen ?

-Cevap hep doktor,pilot,asker yada polis olurdu hep...Ben farklıydım ama..O zamanlarda bile belli etmişim bu tutkumu..Bana ne zaman böyle sorulsa gezenti olucam derdim hep.Her yeri gezicem,adını bilmediğim için hani o yanmış insanların yaşadığı çölleri ( Afrika'dan bahsediyorum burda :P ), yada nehirde ki katil balıkları görücem ben  derdim...İşte öyle bir şey benim ki.. :) 


Umarım size katabileceklerim yanında sizlerden çok şey öğrenebileceğim bir blog olur kendisi...Esenle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder